Δήμος Χερσονήσου: Ουδέποτε έχουμε ζητήσει προσωπικούς κωδικούς τράπεζας
Κι άλλη περίπτωση απάτης ήρθε στο φως από την περιοχή της Σταλίδας.
Θύμα αυτήν την φορά 49χρονος άνδρας που δέχτηκε τηλεφώνημα από άγνωστο, ο οποίος υποστήριξε ότι είναι δημοτικός υπάλληλος στον Δήμο Χερσονήσου και τον ενημέρωσε ότι τάχα δικαιούται επίδομα marketpass και για να το λάβει θα έπρεπε να του δώσει τους τραπεζικούς του κωδικούς.
Δυστυχώς ο άντρας πείστηκε και το έκανε, με αποτέλεσμα να αφαιρεθούν από τον λογαριασμό του 7.600 ευρώ μέσα από 17 διαδοχικές αναλήψεις.
Θυμίζουμε ότι θύμα απάτης έπεσε και μία 72χρονη γυναίκα στο Ηράκλειο, η οποία πείστηκε από τους απατεώνες ότι η κόρη της υπέστη τροχαίο και χρειαζόταν χρήματα για να υποβληθεί σε χειρουργείο, με αποτέλεσμα η ηλικιωμένη να χάσει 3.600 ευρώ.
Δήμος Χερσονήσου: Ουδέποτε έχουμε ζητήσει προσωπικούς κωδικούς τράπεζας
Ανακοίνωση για το περιστατικό εξέδωσε ο Δήμος Χερσονήσου προτρέποντας τους δημότες του να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί και προσεκτικοί.
Στην ανακοίνωσή του ο Δήμος αναφέρει:
Με αφορμή περιστατικό εξαπάτησης δημότη του Δήμου Χερσονήσου, ο οποίος ενημερώθηκε τηλεφωνικά από άγνωστο επιτήδειο πως είναι υπάλληλος του Δήμου και των Κοινωνικών Υπηρεσιών – Κέντρου Κοινότητας, προκειμένου να παραδώσει προσωπικούς κωδικούς τράπεζας, σας γνωρίζουμε τα εξής:
1. Ο Δήμος Χερσονήσου, οι Κοινωνικές Υπηρεσίες – Κέντρο Κοινότητας, ουδέποτε έχουν ζητήσει προσωπικούς κωδικούς τράπεζας και ούτε προβλέπεται να ζητήσουν στο μέλλον, σύμφωνα με το νόμο.
2. Η εξυπηρέτηση των δικαιούχων Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης γίνεται αποκλειστικά με φυσική παρουσία του ενήλικα δικαιούχου και υποχρεωτική υπογραφή του εντύπου συναίνεσης ΚΕΑ.
3. Διαδικασία με φυσική παρουσία του ενήλικα δικαιούχου απαιτείται και για την ανανέωση της κάρτας ΚΕΑ.
4. Μοναδική υποχρέωση των δικαιούχων Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης προς το Δήμο, είναι η υποβολή του ΙΒΑΝ τράπεζας που επιθυμούν, χωρίς κανέναν πρόσθετο προσωπικό κωδικό, προκειμένου να γίνει η καταβολή των χρημάτων στο συγκεκριμένο λογαριασμό.
5. Ο Δήμος και οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου δεν είχαν και δεν έχουν καμία εμπλοκή στην καταβολή χρηματικών ποσών ή προπληρωμένων καρτών προϊόντων, καθώς αποκλειστικά υπεύθυνα γι’ αυτή τη διαδικασία, είναι τα τραπεζικά ιδρύματα.
Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό προτρέπουμε τους δημότες μας να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί και προσεκτικοί.